A kád csaptelepek és a tartozékok maximum 10 év gyártói garanciával rendelkeznek. Részletes információ az adott modell garanciájának hosszáról a termék oldalán található.
LAVELLO FÜRDŐKÁDAK GARANCIÁI
A Lavello fürdőkádakra élettartam garanciát adunk.
- A garancia feltételeiben szereplő kifejezések jelentése a következő
- “Garancia” ezen feltételeiről és a polgári törvénykönyv rendelkezéseitől eredő valamennyi jog és kötelezettséget jelenti;
- “Felszerelés” jelentése a megvásárolt fürdökád és a hibamentes fürdökád amit a garancia tulajdonos átvett a hibás felszerelés helyett;
- Garanciavállaló:
Lavello Magyarország Kft.
Budapest, Bocskai út 38, 3/2
Irányítószám 1113
Belépési bírósági rendszer száma 01-09-383807
Cégszám 29219472-2-43
Nemzetközi cégszám HU29219472
Statisztikai szám 29219472-2223-113-01 - “Force Majeure” jelentése: minden olyan rendkívüli jellegű külső esemény, amelyet a garanciavállaló vagy a szervízközpont végez, vagy amelyet el kell végezni, a berendezés garanciális javítás nem képesek megakadályozni és amely rajtuk kívül esik, beleértve, de nem kizárólag, a zavargásokat, sztrájkokat, kollektív vitákat, fegyveres konfliktusokat és természeti katasztrófákat;
- Garancia tulajdonos jelentése: Az a személy, aki megszerezte a berendezést a gyártótol és a berendezés bármely késöbbi tulajdonosa aki rendelkezik garancia kártyával, aki megszerezte a garancia kártya gyakorlati jogát.
- A Lavello fürdőkádakra élettartam garanciát adunk.
- A garanciának Magyarország területén kell érvényesnek lenni.
- A garancia a termék átvételekor kezdődik, és a vásárlási blokk igazolja.
- A garancia csak gyári hibákra terjed ki.
- Ha a termék hibája vagy sérülése a garanciális időszak alatt keletkezett, használatát vagy telepítését azonnal fel kell függeszteni és a garanciavállalót haladéktalanul értesíteni kell a hibárol. A garanciavállaló nem felel a hibás termék használatából eredendö károkért.
- A panaszt el kell bírálni 14 napon belül.
- A garanciavállalótól független helyzetben, beleértve a Force Majeure-t, a panasz elbírálásának határideje meghosszabbodik a Force Majeure időtartamával, vagy a garanciavállaló befolyásán kívüli akadályok időtartamával.
- Ha a garanciavállaló nem tartja be a garancia 7 pontjában meghatározott határidőket, a vásárló jogosult a termék garancia idejének meghosszabbítására, annyi ideig amíg a panasz feldolgozásához szükség van.
- A garancia nem érvényes a termék sérüléseire amiket a következők okoztak:
- A telepítés nem egyezik meg a mellékelt gyártó telepítési utasítással;
- Nem megfelelő eszközök használata telepítéskor, nem megfelelő működtetés, pl nem felel meg a berendezés rendeltetésszerű használatának és a kezelési utasításnak;
- Helytelen tárolás vagy termék szállítás, beleértve az olyan módon történő szállítást, amely eltér a garanciavállalással, a jòtállási jogok felhasználásával kapcsolatos megegyezett;
- Önálló javítások és átalakítások elvégzése;
- Nedvesség képződése a használati víztől, vagy annak nem megfelelő minősége;
- A közüzemi víz nem megfelelő paraméterei;
- A termék helytelen karbantartása, pl a helytelen tisztítószerek vagy kiegészítök használata;
- Mechanikai vagy termikus károsodás amelyet a termék helytelen kezelése okoz;
- Normál használat során kialakult kopás;
- Helytelen karbantartás, tisztítás, telepítés és átalakítási műveletek a kezelési utasításban leírtak szerint, vagy szükséges a termék megfelelő működéséhez;
- A fürdökád gyártási folyamata miatt (magas hőfokon való égetés), az ajánlati oldalon felsorolt méretek csak közelítések és legfeljebb 1% eltérés lehetséges. Nem fogadunk el panaszt kisebb eltérések esetén.
- Bármilyen mechanikai hibát azonnal jelenteni kell, de nem később mint a hiba felfedezésétől számított 7 napon belül. A termék használatát vagy telepítését azonnal abba kell hagyni. Ha ezek a feltételek nem teljesülnek, a garanciális panasz igény nem lesz elfogadva. A garanciavállaló fenntartja azon jogát, hogy ellenőrizze a kár okát minden alkalommal. A hiba felfedezésének idejének bizonyítása a vevőre hárul.
- A kereset benyújtásakor, a jótállásra jogosult személynek először meg kell állapodnia a garanciavállalóval a hibás berendezés visszaszolgáltatásának módjáról. Azonban, függetlenül a termék visszaszolgáltatásának választott módszerétöl, a garanciavállalónak történö termék szállítási költségei a vásárlót terhelik.
- A szavatossági jogok igazolása az értékesítés igazolása vagy más megbízható vásárlási igazolás bemutatásával lehetséges. Az ügyfél köteles betartani a garancia minden egyéb követelményét is, a 11 pontban meghatározottak szerint.
- A vásárló jogosult a berendezés cseréjére, egy új, hibátlan berendezésre vagy a vételár visszatérítésére. A vásárló csak akkor jogosult a vételár visszatérítésére, ha a garanciavállalónak nem áll módjában kicserélni a berendezést.
- A hibás árukat vadonatúj árukra cseréljük ki, és pontosan megegyeznek majd a cserélni kívánt, hibás termékkel.
- A garanciavállaló nem tehető felelőssé a harmadik fél nyilatkozatáért.
- Ez a garancia nem zárhatja ki, nem korlátozhatja vagy függesztheti fel a vásárló jogait a termékek szerződésnek való nem megfelelősége miatt.